Oczywiście mamy nadzieję, że pokochasz nasze PAGO i że spełnimy Twoje oczekiwania w 100%. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić zamówienie, możesz to zrobić w następujący sposób:

Jeśli jeszcze nie zeskanowałeś kodu QR ze swojej paczki i nie aktywowałeś PAGO, wyślij nam pierścionek z dowód zwrotny na poniższy adres. Jeśli jest to skarga, dołącz Załącznik reklamacyjny w paczce. Jeśli kupiłeś w sklepie Neumarkt, dołącz kopię dowodu zakupu.

PAGOPACE GmbH
Lützowstraße 25
50674 Kolonia

UWAGA: Ponieważ w przeszłości pierścionki zaginęły w poczcie kilka razy, przyjmujemy tylko zwroty, które są odesłane do nas w paczce z numerem śledzenia, abyśmy mogli śledzić przesyłkę. Bez tego numeru śledzenia i wysyłki paczki nie możemy przyjąć odpowiedzialności za utracone przesyłki. Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną i musisz pokryć koszty.

Jak tylko otrzymamy zwrot, wyślemy Ci kod kuponu na nowe zamówienie lub zwrócimy Ci kwotę zakupu.

Aby uprościć ten proces, prosimy o ponowne zamówienie wybranego pierścionka z tym kodem kuponu. Po złożeniu zamówienia możesz ponownie wprowadzić dane swojej aktualnej karty Ring, a my wyślemy Ci nowe PAGO.

Uwaga: nie możemy już odbierać aktywowanych pierścieni (aktywacja za pomocą kodu QR). Możesz również przeczytać o tym w naszej załączonej broszurze oraz w naszych zasadach anulowania rezerwacji.

Więcej informacji można znaleźć w sekcji Zasady anulowania.

Jeśli masz jakieś pytania, wyślij nam e-mail na adres kontakt@pagopace.de